Hvem er vi?

Personlig og professionel boligadministration og administration af foreninger og klubber.
I HHH Administration er vi et fast sammentømret team af medarbejdere. Vi er hver især specialister indenfor administration af boligforeninger, gårdlaug, klubber og fonde.

Mød vores medarbejdere:

Christina Aagaard

Partner, Advokat (H)

Anna Gitte Andersen

Partner, Advokat

Tanya Brösen

Ejendomsadministrator, Teamchef
female profile

Cecilie Willer Arnkjær

Ejendomsadministrator

Mette Lund Süberling

Regnskabsmedarbejder

Margit Jelstad

Bogholder
male profile

Morten Dam

Regnskabsmedarbejder

Vi er tilgængelige

Vi besvarer vores mails inden for 48 timer og behandler generelt vores henvendelser på en effektiv og løsningsorienteret måde. Bestyrelserne har direkte kontaktoplysninger til den faste ejendomsadministrator og den faste jurist, der er tilknyttet den pågældende forening.

eller udfyld formularen

Du kan også sende en mail på:

Vi er bestyrelsens sparringspartner

Vi er bestyrelsernes sparringspartner, og vi leverer løsninger, så bestyrelsesmedlemmerne kan bruge tid på kerneopgaverne.

Vi forbereder bestyrelsen på generalforsamlingen, vi sparrer omkring dagsordenen, og vi sørger for, at de forslag, der bliver stillet, er juridisk korrekt formuleret og kan tages under afstemning.

Administrativ forudseenhed

I HHH Administration brænder vi for at rådgive og vejlede vores foreninger. Vi holder os opdateret både på det juridiske, bygningstekniske og forsikringsretlige område og udsender relevante, konkrete nyhedsbreve.

Individuel håndtering

Alle foreninger er forskellige, og vi varetager både store og små foreninger. Vi finder den bedste løsning til den enkelte forening i det konkrete tilfælde.

Administration af
Administration af
Administration af
Administration af